Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    An engagement.

    Tanggal 30 April 2011, abang sepupu aku yg bernama Zulfadhli bin Khalid telah selamat bertunang dengan pilihan hatinya, Kak Ira . Aku agak lah teruja sebab ini first time dapat kakak ipar walaupun sekadar sepupu . Kalau nk harapkan abg aku yg lg 2 org tu, sah la lmbt lagi kan . Hee~


    congrates to both of you:) 

    So..aku bertolak dr rumah dlm nk dkt pukul 9 pg ke rumah pak ndak . Kiranya nk buat konvoi ramai2 lah .Sangat meriah, sbb ada sume adk beradik mak aku . Sepupu perempuan aku pon sume ada, except kak yong. Buat kali kedua, aku memegang barang hantaran . Hehehe . Sampai2 kat rumah Kak Ira kt Simpang Pulai, kami yang budak2 ni kene halau pegi ruang tengah, Yelah, mne leh menyebok hal org besar kan ? Kuang3 :D:D

    Tapi, aku menyibok lah time mak njang sarung cincin kat Kak Ira . Kak Ira is so beautiful ! Serious, tak tipu ! Pandai Abang Li pilih . Hehehe . Tak silap aku, Abg Li kenal Kak Ira sbb satu tmpt kerja :) Pastu ada sesi bergambar. Tak silap aku jugak, tarikh perkahwinan diaorg bulan 11 kot . Time cuti sekolah la yg pasti. Sambil makan, aku ngn Ilyna duk usha abg Li ngn Kak Ira bergambar . Hahaha . Senyum sampai telinga kot . Aku gelak je kat Abg Li .

    Balik dr rumah kak Ira dlm pukul 12+ . Balik tu pon kene pegang hantran . hahahaha . tak silap kak ira balas 17 hntaran. Yg belah lelaki lupa pulak nk kira :D Semua kumpul kat rumah pak ndak, membahagi hantaran sama-rata. Mestilah nak kan . Bukan selalu dapat mkn bnda sedap2. Hehehe. Ptg tu bru balik rumah dgn penuh keletihan .

    Malam smlm pon tido awal, Lepas bce quran tme maghrib tu, rse ngntuk sgt2. Alhmdulillah aku ckp kat pkcik yg aku nk bgun kul 2 pg nk wat folio. Pkcik pon kejutkan aku kul 2 tu . Tapi bukan buat folio pon, sbb abg udin tgk bola . Jadi aku smbg dgn pakcik slama 47 minit 10 saat . Lama kan ? Tak kesah la, asalkan pkcik aku hepi, its ok

    ok, need to go :)

    p/s : pic upload kmudian k :)

    Labels: