Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • An engagement.
  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    penantiam penuh kesabaran



    akhirnya, cuti 2 minggu yang dinanti2 pon dah smpai . Lega sangat, sebab aku target nk wat mcm2 untuk cuti ni. Aku harap apa yg aku plan utk cuti ni tercapai. Tapi, mmg byk ujian btul la . Sepatutnya bas kul 3 ptg, tetibe leh jd 5 ptg lak . X cukup ngn tu,bas tu dtg lg lmbt . Dgn aku yg x mkn ape2 lg, agk arr tension. Dah la hujan . Tapi bak kata ustaz mahadzir, sabar . Jadi, sabar je lah . Aku pegang kata2 mak aku yg amat bermakna,
     "orang islma ni, kesabarannya x boleh hilang.. sekiranya dia ditimpa musibah, dia kena terus bersabar, bersabar, dan bersabar.."

    jadi kesimpulannya, bas tu dtg pukul 7.30 malam. Hebad, kan ? Mmg menguji keimanan. Dengan hati yang x sabar nak balik , tetibe ley jd cmni pulak . Xpe2, dugaan..

    So, smpai Ipoh agk la lambat, dlm pukul 12 lebih nk dkt pukul 1 . Dah tu, kata nk berhenti kat tol simpang pulai, berhenti dkt perhentian gua temprung pulak. Mujur abah x mengamuk, kalau tak.. ish3, cri nahas!

    hmmm..balik rumah pulak lupa password blog . hahaha, ini mmg salah aku lah. so terpaksa renew password. aku pon dah berjanji pada diri sndiri utk senantiasa mengupdate blog aku nieh.

    So...times up . aku kena beredar.. walaupun byk sgt aku nk share, tapi aku xmau bgun lmbt. Esok aku ada seminar PMR under NST dgn dewan INTIM. karang, wat malu je tersengguk sorang2 je kat ctu. X sabar mya! doakan aku ehhh :)

    Labels: