Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • penantiam penuh kesabaran
  • An engagement.
  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Seminar PMR

    Alhamdulillah, seminar td agak arr best. Cikgu2 nye sporting sgt. Tapi aku ad gak tersengguk2, mklum lah, tido lmbt smlm. Huhuhuhu . Tapi overall okay je . Aku duduk ngn nad asri. Klu xde dye, mmg mati kutu laa aku sorg2 kat ctu. Ble last tu, aku kluar dpn. Sebut je nama Ma'had Attarbiyah Al-Islamiyah, bising dewan auditorium. Maybe sbb skola agama + x familiar, tu hingaq smcm tu kot.

    Rehat pertama, jumpa Batrisya. Nak balik tuh DIana Sakinah pulak tegur aku. Kluar dewan, jumpa Abdul Hakim. Semua ex-srah. Waa, rindunya saat kegemilangan time darrjah 6 dulu. Pling terkejut skali Hakim laa. Dah tinggi mcm klapa gading . Hahaha. Dulu dye rendah je dr aku . So..aku pon smbg2 ngn diana. Pstu nmpk Wildan pulak dlm kereta . Ishh3..

    So..td pon ad sesi fotografi. Hari selasa minggu depan mmg wajib arr beli paper. Dah la aku duk dpn. First time nieh. Haha << perak smcm je :p

    Sbnrnye, aku x berapa sihat sgt. Sakit kepala + pinggang + demam. Lepas ad sorg insan yg baik hati ni belikan panadol + 100plus, bru lah okay cket. Tu pon x sepenuhnya.

    So, I need to go. Nak pegi tido. Seminar start kul 8 pagi esok, so aku rehat yg cukup, sat ni de org bising lak. Suruh rehat aku pegi ngadap pc. Ish3. Jumpa esok pulak :)

    Labels: