Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Seminar PMR
  • penantiam penuh kesabaran
  • An engagement.
  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Seminar berakhir~

    the seminar was over.

    Dengan berakhirnya seminar maka genaplah dua hari aku kat Ipoh. Rasa kejap je kan, sebab mmg 2 hri ni jadual full dgn seminar. Dari 8 pg smpai 5 ptg. Pastu gi kuliah pulak. Malam ni je yg free cket setelah mlm smlm demam. Maybe sbb dlm dewan tu sejuk + cuaca luar yg pns + cuaca perak dan perlis berbeze = yg buat aku demam smpai langgar brg . hahaha. Setelah telan 2 biji panadol, bru ok. Terima kasih kepada pembelinya :)

    Balik dari kuliah tadi, stop rmh iman jap. Ambek bju ikram. Wrne biru + hitam, lawa sgt. Hehehe. Akhirnya, itulah bju second aku yg wrne biru lepas bju kemeja yg kak long bg. Lepas ni cri bju wrne merah pulak la. hehe.

    So...selepas seminar ni, aku dah ada tekad bru. Di mana subjek2 pmr x susah pon. Yg utama adalah mind setting.. Inna 'amalu binniat.. setiap amalan tu bermula daripada niat, jadi..kalau niat + mind setting dah okay, disusuli dgn usaha , jge HDA dgn HDM, insya-Allah ok..

    Esok balik KL slme 3 hari. Jumaat-Sabtu tlg kenduri org. Minggu dpn start wat folio + kuar library + beli brg + pernikahan Abg Li. Suka sgt cuti kali ni sbb sibuk . Haha . Serius x tipu, tak lah rse aku byk hbeskn mse ngn keje mengarut :)

    Labels: