Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Wanita Solehah
  • Seminar berakhir~
  • Seminar PMR
  • penantiam penuh kesabaran
  • An engagement.
  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    a day to rest .

    well, after being tired in a few days, finally I got a fully-rest day ! Yelah, jadual aku pack sgt cuti ni. dengan seminar + ziarah sedara mara. So..dapat lah rehat hari ni. Walaupun kerehatan abadi untuk orang islam adalah mati, tapi kte perlu berehat utk dapatkan kembali tenaga kita, kan? itulah yang selalu org pesan kat aku yang degil nie. hehehe.

    Pagi tadi juz kluar pegi TMPoint, check problem internet kat rumah tu. Lepas tu kak long pegi servis kereta dye jap. Serious, malas sgt nk makan lately ni. Semalam pon mkn fish o fillet kat marrybrown tu dgn susah payah. Popcorn yg mmg jd feveret aku tu pon mkn cket je. Itu pun setelah dipaksa oleh org yg duduk sbelah aku. HAHA. klu x sure aku cuit cket2 je.

    So..kak long pon bwak aku pegi ke Tutti Frutti . Apakah itu Tutti Frutti? Nahh, ianya merupakan aiskrim yang sihat. Dye berbeza dgn aiskrim2 yg lain. Krenye aiskrim diet lahh. Banyak perisa. Tapi harganya pun berpatutan lah. Aiskrim ni dye kre ikut gram tau. So..terpulanglah kte nk ambek byk mana pon, tapi harga tu..hehehe. paham2 je la. :p

    tapi aiskrim ni mmg terbaek lah ! :D

    so.. hari ni aku juz duk umah , bce novel, dengar radio, blogger ! yeahh... lepas ni x bleh dah nk relaks. ada tanggungjawab yg menanti . :)

    so...need to go ! see you soon :)

    Labels: