Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Beloved .
  • buat renungan .
  • A Sunday
  • a day to rest .
  • Wanita Solehah
  • Seminar berakhir~
  • Seminar PMR
  • penantiam penuh kesabaran
  • An engagement.
  • Newbie :)

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Thank you so much my sis :)

    Pagi2 tadi muka aku dah menapak kat smah . Lepas bg soalan trial kt muallimah yg berkenaan, aku jalan2 jap kat srah and smah. Sume pakat tnye aku dah cuti dah ke, lawak btol. Yela, asyik2 muka aku je yg menempek kat situ kn . Sampai budak kat srah pon dah start panggil aku muallimah . HAHAHA. Balik2 tu aku kemas dapur cket2, ngadap komp + dengar lagu , pastu tido . Bangun2 tido, aku perasan ada satu bungkusan kat ruang tamu .

    Yes, benda tu dah sampai !!

    Inilah bungkusan yg aku tunggu2 sejak diberitahu semalam .

    THANK YOU KAK AFIFAH !
    Dearest akak, 

    thanks sangat2 sbb bg telekung tu . Cantik, pndai akak pilih ! maafkan Faathimah sepanjang perkenalan kita..  Faathimah seronok sangat dapat kenal akak . Rasa mcm kita rapat sangat wlupun sbnrnya kita bru je kenal thun ni . Sayang akak, hope nnti kte x akn terputus hubungan sbb faathimah ykin 1 hari nnti kte mesti ada hubungan kekeluargaan. Hehehe. Sory lah, Faathimah x dapat nk bg ape kat akak . Al-maklum lah, budak skola kan . hehehe . but jangan risau, akak dgn tutt tutt sentiasa ada dekat dlm doa faathimah kapan pun :D:D:D

    Yang comel,             
    Faathimah Ab Ghani:)

    Kak Afifah ni seorang kakak yang sangat baik dan suka masak . Aku kenal dye ni melalui tutt tutt . Hehehe. Start thun ni bru aku rpt ngn dye.. dye ni pharmacist tau . jgn main2 . Dah la comel lak tuh . X caya meh klik SINI . Hah.. dye ni baik sangat , sbb hari tu. dye pegi bercuti kat indon.. pstu aku sje2 jela pesan beli telekung utk aku sbb dah 3 thun aku x gnti telekung. Tup tap.. dye btul2 belikan utk aku ! Terharunya ^^ Nak tgk?


    ni still berbalut lagi . x bukak lagi . x sabarnya nak rasmi ..hehe. ape2pon, skli lagi.. thanks kak epi :) Love u so much ..

    Labels: ,