Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Its all about..
  • Quotes
  • Wisdom Words
  • Aku Cinta Allah
  • Ulser
  • QUARTET
  • Thank you so much my sis :)
  • Beloved .
  • buat renungan .
  • A Sunday

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Seminar Again

    Seminar Berita Harian 2011 

    okay, kalau ikutkan sebenarnya aku balik matri terchinta hari ahad ni, bas pukul 2.30 ptg. Tetibe tadi mak aku ckp kawan dy call, bgtau warden x kasi balik malam sbb perlis banjir kan. Aku diam jelah, x bg reaksi ape2. Suddenly ayah aku pegi serbu aku pulak.

    Abah : td abh dpt msg, psal seminar PMR dekat intim. Smbungan hr tuh. Nak pegi tak ?
    Aku : Hah? Bila ?
    Abah : Sabtu dengan ahad. Pukul 8 pagi.
    Aku : Ouhh, ikut abah lah.
    Abah : Okay, nnti blek matri hari isnin pg.

    Okay, saya terdiam di situ . Sebenarnya aku dah janji nk jumpa dgn kawan ahad tu. tapi sebab program on the spot tu, tak dapatlah nk laksanakan rncngn tu . Sorry ye, sayang? huhu.
    Pastu, mak aku pulak ketuk bilik.

    "Esok jangan lupa bawak sweater ye."

    okay, aku tahu itu dan sedia maklum jugak sbb dewan auditorium itu sangat cool sejuk. So cik abang fakhruddin, adikmu pinjam sweater ye? hehehe. *sila kelip2 mata buat comel.

    So, tak sabar rasanya nk pegi seminar tu. agak2 kan, sape je lagi yg pegi? Hari tu ad nad asri, tp dy kata xmau pi dah. adehh, tak tau lah aku. hakim ? diana ? hope sangat ad muka yg aku kenal + boleh tmn aku dlm seminar tu. amaran : tolong jgn memalukan diri sndr lepas ni . HAHA.

    sampai tu je kot. ohh ya, tadi si zahier stewart aka bff aku since kecik ad bg lagu . Jom layan di SINI :D

    Labels: ,