Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • KASEH di Gua Tempurung
  • Tentang Cinta
  • Coming Back
  • 10 Things
  • Penat tapi BERMAKNA !
  • Off to camping ~
  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah
  • Wordless Thursday
  • Jika Tersepit Antara Pilihan

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Cerita Hari Isnin

    Walaupun hari ni dah hari Jumaat, aku tetap nk post gmbr tntg hari Isnin. Haha. Isnin lepas aku teman kwn sekolah rendah aku, Hidaya Domie pegi sekolah lama ; Sekolah Rendah Al-Hidayah. Kalau ikut pernacangan, kitaorg nk pegi pagi. Tapi disebabkan aku kena teman abah hantar abang udin pegi balik kolej dia, lepas tu ambik tok dekat kampung, maka ianya ditunda selepas zohor.

    Untung Hidayah bawak kamera nikon dye ;)



    disebabkan petang tu agak lah panas, maka aku pun suruh lah Hidayah bawak payung. Last-last redup jugak. Hahaha. Tapi payung tu memang berguna untuk aku berposing . Yeahhh, dah lama x mengadap kamera.



    Cara-cara membuka payung. 


    Okayyy, payung dibuka. Bermula lah aksi gediks aku bersama payung =.="


    kalau nak tahu, padang skolah hidayah ni besar dahulu kala. tapi sekarang ni durg dah tambah bangunan, jd padang pun makin mengecik. Last2 ni jelah yang tinggal :p


    ni kawan aku, nama dye Mujahidah Al-Muntasirah . ehhh, yeke ? Tu nama facebook dye =.="
    pssttt : comel tak dia ?


    aksi jakon bersama pokok. Ya, ni pulak dekat depan kantin, dekat2 ngn sekolah menengah al-hidayah. Errr,, sekolah thun depan aku ke ? Tak tahu lah. Masih buntu XD


     ni Imarah Nusaibah, junior aku muda setahun. Lawa kan fixie yang dia naik tu ? Actually tayar dye warna pink, tapi aku tak tau kenapa dalam gmbr jd warna merah. Btw, fixie tu bukan dia punya, tapi ade sorg lelaki ni punya dan aku pon tak tahu sape. 


    kebetulan time aku ngn dayah datang, si mujahidah, nusaibah dan yang lain-lain tengah ade latihan PRINT. PRINT tu ape ? Aku pun tak tahu, tapi yang pasti ianya adalah sebuah perkhemahan antarabangsa yang bakal diadakan minggu depan selama seminggu dekat negeri sembilan . 


    okayyyy, ni time last time nak balik. Yang pakai baju kurung tu lah nama Hidayah. Aku pun tak tahu ape angin dye petang2 pakai baju kurung. Ayu je gitu . Hahaha. Gambar ni aku lah yang ambikkan. Cantik tak? muahaha XD first time pegang kamera mahal. #jakon.


    ni lasts posing. they said "bubbye and meet you soon."

    Labels: ,