Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Wordless Thursday
  • Jika Tersepit Antara Pilihan
  • Debaran 14 November 2011
  • Buat Candidate SPM
  • Entry Sengal
  • Entry Makan pada Hari Raya AidilAdha
  • Rasa Sakit bila Disakiti
  • Part 2 : Langkawi Trip
  • Part 1 : Langkawi Trip
  • tolong parents. ape class ?

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Planning Cuti Sekolah

    Assalamualaikum semua ;)

    Sihat ? Buat ape je tga hari ni ? Aku takdelah sihat sangat . Sakit perut buat dua tiga hari ni. rasa mcm dah lama jugak x update blog . Huhh ! bukan busy mana,, tapi aku banyak tido <3 haha. bukan tak online,, tapi ble online pun aku bukak game dulu~ skrg dah minat main game ! ^^ tapi aku ske main racing car je, yg lain sorry lah. Tak berapa nak minat :D





    Cuti sekolah dah start . Kau orang buat ape ? Aku nasihatkan, buatlah planning seeloknya ;) Cuti ni aku dah daftar untuk dua kem. Satu Kem Minda Kreatif (KMK) dekat Ulu Chepor 25-27 Nov ni. Pastu ade kem Personaliti Remaja (PESONA) dekat masjid putrajaya 2-4 Dis ni. Kemungkinan besar aku stay sne dalam seminggu,, sebab aku dah janji nk teman kak ngah. Hehehe. Lagipun,, ade kawan2 aku kat KL tu ajak turun sbb durg nak hangout nnti .

    Kawan aku ajak jadi fesi pulak nnti . Aku mmg nak !! ^^ tapi tgk lah dulu mcm mane. Lagipun dgn program under IkramTeens pun aku nak join jugak. Hua hua hua. Tamak btul. Tapi x salah kan,, berebut2 nk buat baik ? Aku mmg suka bab2 camping cenggini. Tambah2 kalau dapat pegi Teen Attack mcm thun lepas. Lagi best. Walauapapun aku tunggu Iman roger2 aku untuk maklumat seterusnya. Hmmm, kem x-rek thun ni tak tahu lah dpt pegi ke x, sbb yuran dy RM200 . Huh, aku ni keje pun tadak .

    Nak keje abah tak bagi. Bukan x bagi,, tapi.. aku ni kan perempuan. Bahaya sikit . Lagipun aku nk cari keje yg x payah ber-uniform. Sbb aku mmg tak selesa if pakai bju yg atas punggung atau mmg tepat2 bawah punggung. Dah biasa pkai yg labuh2 cket kan. Huk huk. Ehh,, tapi kan. Tadi aku try pakai baju raya thun lepas. Muat !!! Longgar siap . Dulu muat2 je. Hehehe, No wonder aku dah boleh pakai jeans~ ngeeee !!

    Walauapapun aku sayang diri aku,, terima kasih Ya Allah atas semua nikmat yang engkau berikan. Moga cuti kali ini lebih  bermanfaat :) okay lahh, pukul 3 ptg ade ijtimak, nak siap2 . See you later :)

    Labels: