Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • 10 Things
  • Penat tapi BERMAKNA !
  • Off to camping ~
  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah
  • Wordless Thursday
  • Jika Tersepit Antara Pilihan
  • Debaran 14 November 2011
  • Buat Candidate SPM
  • Entry Sengal

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Coming Back

    Lama tak tulis blog. Yeahh, mmg rindu. Tapi aku mmg bust. Semalam lepas balik dr PESONA tu pun mmg "leboh" kat ats katil even aku dah tido 2 jam dalam kereta. Berhenti kat Tapah, tibe2 nmpk Dunkin Donuts . Nak beli tapi xde wang . Sobb sobb T.T Takpelah, kat Jaya Jusco ade Big Apple :)

    Now, aku tga rest. Rest dari kemas rumah. yeahhh. banyak ruang x settle lagi sebenarnya. Rumah aku ni besar jugak dan banyak barang. Dulu aku duduk rumah banglo kat Manjoi, tp dah pindah kat rumah terse ni,, agak sempitlah sikit. Naseb dah renovate jd 5 blik. Tu pun masih x muat lagi. haihhhh =.="" Aku mengemas dengan Abang Ie tadi, laju je siapnya. Hahak. Bincang2 kejap kiteorg rancang nk pujuk mak bg perabot yg x gne kat rumah lama kteorg tu. Rumah at manjoi tu abah wakafkan at bebudak tahfiz. So, x salah pun nk derma barang cket :)

    Hajat di hati mmg nak cerita pasal pesona. tapi sebab Kak Tasnim x upload gambar lagi maka entry itu terpaksa dipostpone kan seketika. Apa2pun kem Pesona mmg best lah . Tak tipu ! Tak rugi aku datang dr Ipoh. Group aku pun gempak je. Kih kih kih. Group aku dpt buat persembahan terbaik, alhamdulillah. tak sia2 aku bersyair sambil duduk bersimpuh dkt pentas dwn auditorium tuhh. Credit tu Kak Zahidah, Haziyah dan member2 group aku :)

    Aku dah tak tahu nk membebel ape. Sape nak ikut aku pegi swimming minggu depan ? :)