Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Off to camping ~
  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah
  • Wordless Thursday
  • Jika Tersepit Antara Pilihan
  • Debaran 14 November 2011
  • Buat Candidate SPM
  • Entry Sengal
  • Entry Makan pada Hari Raya AidilAdha
  • Rasa Sakit bila Disakiti

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Penat tapi BERMAKNA !

    Assalamualaikum ^^

    Fuhhh, fuhhh ! Tiup sikit habuk dekat blog nie , lama x berupdate kan ? Tuan punya blog busy sangat lah. #Bajet mcm YB cket. HAHA XD Tapi serius, mmg lepas satu program trus program lain start . Ni pun curi2 ambek masa je. Esok dah nak siap pegi KL dah, tido rumah kak ngah dulu :)

    KMK ? KMK mg terbaik lah,, best sangat. ade mcm2 aktvt yg aku x pernah buat. Mcm flying fox, night walking *menyeramkan*, larian berhalangan.. jungle trekking dah biasa, just yg ini mencabar dan meletihkan ^^ ape2 pun mmg awesome sbb aku kne "love bite" dgn pacat comel. HAHA. Lereng Chepor Camp tu mmg best tmpt dy, tido best, makan pun sedap :) Pengisian pun mantap ! #frust x dapat dengar abg udin aku bg ceramah psal CINTA :( Kumpulan aku nama Mar'ah Solehah, dapat kump paling ceria sbb ade kanak2 riang ria. HAHA.

    Hari Isnin pulak dah start pegi Surau Al-Ehsan. Ingat kan x de lah penat sangat. Rupa2 nya berganda2 penatnya,, letih melayan bebudak yg still budak lagi. Nseb aku da matured . #Perasan. Yg jd gesi utk banat, aku, kak suraya yg bru blek korea, kak kausar, kak anis ngn mira. Best, semua boleh satu kepala ^^ bila time mandi je msti balik at rumah aku, buat konvoi bersama2. HAHA. so far ini adalah pengalaman berharga yg aku x kan lupa :) seronok sbnrnya layan budak2. cme mybe aku ni ank bongsu, so xde lah pengalaman. lain lah mcm anis ngn mira, mak nye ada tadika :p

    Balik2 tu terus tido. Tak pikir ape dah :p

    Hari ni dah start clear kan rumah. Minggu depan ade org nk datang rumah :) Nak buat ape ? Wewittt, rahsia. Yang penting org datang bwak khabar gmbira, pnmbhn ahli bru dlm keluarga. Kiranya thun depan family trip kitaorg insya-Allah akn bertambah 10 org. Paham ? x paham sudah~ lalala

    Sorry lah, xde pic. Aku x bawak camera pun. If ade nnti aku uploadkan k ? Pssttt ,, aku dah pikir msk2 nk blogging hanya sekadar suka2, bukan nk kejar churp2 atau nuffnang . rezei tu Allah boleh bg kat mana2 je :)

    ouh ya, HAPPY BIRTHDAY ZUHAIDAH :)
    nnti kmi suruh Syazni Nazihah buat kek coklat special utk anda :)

    Labels: ,