Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah
  • Wordless Thursday
  • Jika Tersepit Antara Pilihan
  • Debaran 14 November 2011
  • Buat Candidate SPM
  • Entry Sengal
  • Entry Makan pada Hari Raya AidilAdha
  • Rasa Sakit bila Disakiti
  • Part 2 : Langkawi Trip

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Off to camping ~

    Assalamualaikum ^^

    Maka bermulalah hari2 yang sibuk bagi aku. Alhmdulillah, tiba jugak masanya. Hehehe. Kejap lagi lepas solat jumaat , abah hntr aku pegi lereng chepor tu. Hopefully KMK thun ni lebih baik drpd thun lepas. Thun lepas quite boring jugak sbb just 2 hari 1 malam.. Takde aktiviti menarik sangat pun. tapi kali ni ade flying fox sgala bagai. Insya-Allah, aku pulang bukan dgn tangan kosong. Amin ^^

    Semalam aku pegi lepak dgn Kak Long dkt Parade. Aku jumpa Cik Eqa Adnan, bff aku time skola rendah dgn family dye ^^ pstu terjumpa pulak Ja, budak skola hidayah yg aku x berapa nk rapat jugak. Pegi tgk tiket wayang, xde apa yg menarik pun :( Last2 aku ngn kak long pegi menapak dekat Pizza Hut at JJ pulak. Aku teringin nk makan Pizza Cheesy keluaran terbaru tuh :D

    Ya, I love cheese. Tapi yg tu sangat lah sheesy smpai mmg muak utk dimakan. Erk, atau mungkin aku je yg rasa mcm tu sbb I have to finish all the regular set by myself. Giler betul ! Kak long mkn sikit je. Hahaha . Memang pecah diet aku. Pastu kami pon pegi lah jenjalan balik meng-usha blouse2 serta jeans ^^ skrg ni boleh bangga sket sbb dah boleh pkai jeans. HAHA XD kitorang jalan dr pukul 3 ptg - 8 malam. Mmg penat tapi best^^

    balik2 tu, aku terus pecut pegi meeting kat rumah Mh. Norbaya. Sepatutnya meeting start pukul 7.30 ptg, tp aku lambat sehingga 8.30 mlm =.= naseb baik lah meeting tu mula pukul 8 mlm. So, aku xdelah lmbt mana pun. Overall, program ikram junior ni dihandle oleh abg2 n kakak2 utp. Dan kteorg sbg fesi ini skdr membantu. Im not sure kalau aku kene tido dkt surau skali , sbb rumah aku dekat je pun kan ^^ dgar ketua fesi yg pakai topi maher zain tu ckp mcm menakutkan je.

    Maybe aku mmg kene tido, mandi dan sgala bagai dkt surau jugak. Melambai2 je lah rumah at sebelah tu :p

    Okay lah, till here . Aku nk siap2 before abah balik dr solat jumaat. Slmt bercuti ^^