Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Kerana Ed 1
  • Gadis Itu
  • Tanggungjawab
  • Peringatan Buat Yang Lupa
  • Kembali Normal
  • Malaikat
  • Final Exam
  • Takdir Allah :)
  • Forth Event : Gua Tempurung
  • Buat Mereka Yang Berminat dengan STAM

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Update of My Life

    Assalamualaikum.

    Hai.

    Saja curi masa sikit tulis blog. Tadi baru ambik result MUET dekat pejabat tamhidi. Alhamdulillah, band 3. Layak untuk ambik Sarjana Muda Syariah dan Undang-Undang or known as SMSU (SAMSUNG) dekat USIM ni. Tapi nanti kena repeat jugak untuk dapatkan band 4. Wuwuuu T.T Takpelah, 20 marks to go. InsyaAllah, I can do it.

    Tapi persoalannya di sini, layakkah ambik law? Secara jujurnya, aku tak pernah terfikir nak jadi peguam. Nak cakap kat depan pun takut-takut, terketar-ketar. Belum part masuk tutor law. Gila rasa macam nak tercabut jantung. Tadi pun. Sebut fact case pasal Donoghue v Stevenson tu pun gagap. Padahal sebelum tu pulun gila baca. Bila masuk kelas je hilang semuanya. Astagfirullahalazim. Dosa banyak sangat nie. Sobs sobs.

    Semalam, secara tak sengaja bincang dengan dia pasal masa depan. Kalau aku ambik law, which is 5 tahun, its meaning that nanti aku grad sama dengan dia jugak. Tapi kalau aku ambik Fiqh Fatwa, aku habis awal setahun pada dia. First time bincang pasal masa depan dengan dia secara serius sikit T.T Tapi tak boleh lah nak rancang lebih-lebih, aku pun tak habis tamhidi lagi. Dia pun baru masuk sem dua. Tapi apa-apapun, kita masih perlu merancang.

    Okay, drop the subject.

    So hari tu berpeluang masuk moot court, buat shooting sikit untuk kes Bolitho. Aku sebagai pelakon tambahan je, nie bukan kes yang aku handle pun. Just tolong Zai, Azlin, Qura dengan Aiman je untuk assignment dia org. Nanti time kes aku, aku mintak tolong diaorg pulak kan. Kihkihkih.

    Nah belanja gambar :3




     Okaylah, got to go. Nak siapkan skrip role play untuk esok. Kalau rajin I update blog lagi okayy.