Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Buat Mereka Yang Berminat dengan STAM
  • Kisah Semalam
  • Hangout : Penang
  • Tinggal Kenangan
  • Kuala Lumpur
  • Regret .
  • Davids Diner and Us
  • Hangout before sekolah againn
  • After A Long Rest
  • Balqis Azra 1

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Forth Event : Gua Tempurung

    Assalamualaikum dan selamat petang :)

    Sabtu lepas, 15 Mac 2014 dengan selamatnya aku telah menyertai program Belia 1996 Perak, di mana bukan sahaja belia Perak , tetapi dari Perlis, Kedah, dan lain-lain pun ada jugak yg turut serta. Sebenarnya aku memang dah lama nak join event sebelum-sebelum ni, tapi takda kesempatan :( Dan aku pun tak tahu kenapa semangat sangat aku nak join program nie T.T Haha. Tapi honestly tak menyesal langsung and I hope there's always chances for me to get involve with Belia Perak :)

    This forth event was held at Gua Tempurung, disertai lebih dari 70 orang (I guess). Bas disediakan dari Lenggong-Kuala Kangsar-Amanjaya. Yg lain ada yg ride motor sendiri, konvoi, naik kereta.. Buat aku yg ada lesen L ni cuma mmpu guna public transport T.T Wakakaka :v Disebabkan aku enggan berseorangan maka aku telah mengheret Fatini utk menemani aku . Sorry sayang. HAHA XD


     Orang-orang sebalik tabir. Yg menggempakkan event :')


     Time tunggu before masuk Gua Tempurung


    Kami sampai sana dlm lebih kurang pukul 10 lebih sikit. Tunggu konvoi mai, berkumpul. Pakai pelekat dgn riben , dengar taklimat baru masuk. Overall aku okay je sbb pernah masuk smpai stage 2. Tapi lepas tu, semputt sikit. Kaki terketar2. Haha. Aku ada asma sebenarnya tapi tahap tak kritikal. Wakakaka, sorry Aimy. Tak sengaja tak bagitau. Aku nak masukkk :( See aku sihat jea. Hehehe. Sebenarnya terketar2 sebab tak buat warm up kan -_- huhu. Aku dah la bukan kaki exercise >.<

    Sepanjang kat dlm tu, kami diberi penerangan oleh guider kami yg bernama Abang Rayyan. Tapi sebenarnya aku taklah dengar pun sbb Abg Rayyan guide budak sekolah dkt depan tu. So kitaorg lebih banyak tadabbur alam sndiri dr dengar penerangan Abg Rayyan. Haha. Hebat tak kami ? :p

    Bila jumpa sungai terus excited. Haha. Dah lama dah berhajat nak main air. Even bukan dkt Chepor, Sg Jahang or tmpt lain. Lira tercapailah hajat main air tu kan :D Memang heaven. Tambah heaven bila dapat main tembak-tembak. Tu mmg favourite aku ^^ Memanah aku tak sempat nk buat.. ukan tak sempat tapi aku segan nk tunjukkan bakat memanah aku yg ada nie. Hehehe. *koya*



     Geng memanah super duper handal.


    Apa-apapun program ni mmg superb ! Aku kenal ramai kawan baru, yg baik-baik, yg comel-comel, yg nakal, yg suka mengusik, yg pendiam, yg gila-gila. HAHA.Semua ada, pilihlah mana yg berkenan :3 Yang paling penting........... (biar aku sorang sahaja yg tau)

    Bila balik rasa berat hati. Hahaha. Rasa mcm nk tido kat Gua Tempurung, buat campfire. Maybe Aimy boleh pertimbangkan idea aku dokk? :3 Apa-apapun aku sayang group perak, sayang batch aku :) Moga Allah bagi result yg terbaik utk kita semua, dan mudahkan urusan kita di dunia dan akhirat . Aminn :)


    I dont know why I love this pic so much :')

    This is my lovely Aimy <3

     Thanks #Belia96Perak for our memories :)
    #Pray4MH370
    #Pray4OurResults
    #Pray4Abrar

    Thats all from me :)