Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Budak-budak tak reti membaca?
  • Mistakes.
  • Wordless Thursday
  • Good night.
  • Hari Cuti
  • Seminar Again
  • Its all about..
  • Quotes
  • Wisdom Words
  • Aku Cinta Allah

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Buat Abang Tersayang...

    Assalamualaikum dan selamat malam :)

    Kalau nak tahu, aku ada 6 orang adik beradik di mana aku mempunyai 3 org kakak dan 2 org abg. Haha. Semua aku sayang takde kurangnya. Cuma yelah kan, skrg ni sume dah jauh2 blaka, dah bekerjaya. Tinggal aku ni je yg sorg2 still skolah. *Err, bangga jap. HAHA. Ehh, kejap, kejap. apa kaitan introduction dgn title post ni?

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |
    \/

    sebenarnya, aku nak ucap happy birthday dekat abang aku nih :) 

     Mohd Fakhruddin Ab Ghani . taken on Hari Raya :)
    25 Oktober 2011

    Dearest abang,

    Happy birthday buat kali yang ke-19 tahun. Wahh, dah tua dah kau kan? Rasa mcm bru smlm kau form 5, bru smlm aku smbg2 ngn kau dkt blkg koop kat matri. Hehe . Tapi skrg ni kau dah bahagia kat KISDAR kn? Kau dah boleh berlagak ngn aku sbb kau dah jd budak U manakala aku msih budak sekolah. Haha. Teringat joke kau time kau dah kluar skolah dulu :D 



    Umur kau dah bertambah. Kehenseman kau pun dah bertambah lah ! (x percaya tgk gambar lah XD) Hope so yg amal soleh + keimanan dan kematangan kau pun bertambah :) sjk kau dh kluar ni aku tgk kau mkin matured dan boleh buat keputusan even dah boleh kahwin. Hehe. Terima kasih sbb sudi bg nasihat kt aku slama ni, sudi pujuk aku time nangis, sudi jd seorang abang yang sangat baik :) aku rasa aku pun belum cukup baik untuk menjadi adik yang baik untuk kau. Hoho. 

    Okay, sebenarnya aku nk mintak maaf banyak2 dekat kau. Aku tau aku buat salah dgn kau. Sbb dr aku balik hari tu kau tak tegur aku mcm biasa pun :( sedih lah jugak . tapi aku tahu tu mmg salah aku. sbnrnya aku rindu nk gelak2 dgn kau. kau suka buat aku senyum even kdg2 perkara tu buat aku rasa menyampah tapi aku nk gelak gak. Heee. Aku harap kita boleh rapat mcm dulu :') 





    aku takde hadiah ape2 nk bg dkt kau. aku juz boleh doa dkt kau agar kau boleh jd insan yg berjaya, kau boleh tunaikan impian mak abah, kau jadi anak yg baik, hamba yg soleh dan suami yg boleh menjadi nakhoda untuk bahtera perkahwinannya. Terima kasih sbb menjadi abg aku yg sangat awesome. Terima kasih sbb sudi layan perangai adik kau ni yg gila2 dan x soleh macam kau. Aku tahu aku banyak sakitkan hati kau. Maafkan aku ye, aku tga buat transformasi diri ni. Kau doakan aku tau :)

    p/s: sorry terfamouskan kau kat sini. sorry kalau x suka. dah lama x tgk muka kau, so aku upload jelah pic kau kat dlm blog aku ni :D

    Labels: , ,