Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Seminar Again
  • Its all about..
  • Quotes
  • Wisdom Words
  • Aku Cinta Allah
  • Ulser
  • QUARTET
  • Thank you so much my sis :)
  • Beloved .
  • buat renungan .

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Hari Cuti

    Assalamualaikum and good evening .

    Aku rasa semalam aku taklah tido lambat sangat, cuma terganggu cket sbb banyak gler nyamuk gigit aku malam2. dari kat asrama hingga ke rumah msti lah hidup aku ni x aman sbb gangguan nyamuk. adehh. tak larat betul. tapi yang pasti aku bangun lambat sangat2 hari ni. sakit kepala + rasa nk demam tul2 menyerang. although dengar family aku ketuk pintu bgai nk roboh, aku still x mmpu nk bgun. dahsyat btul. dlm pukul 1 ptg bru ambek tuala pi mandi.  tu pon sedar2 kt rmh ad aku sorg je, yg len dah kluar. usha2 dapur ada kuih seri muka bwah tudung saji. even aku lapar tapi aku takde selera nk makan bnda berat2. aku juz mkn cadbulary yg pica bg je semalam. huhuhu.

    Segalanya di MATRI berlaku dgn lancar. Just kenkadang adalah jadual yg tak betul. setakat 2 hari yg aku lalui, smpt mnejahit ngn Cikgu Rogayah. ehemm, tapi sorry lah aku tak wat apepon atas ketiadaan mood. huhu. then buat landskap ngn Ustaz Sobri hri khamis tu. tapi mmg best lah ! dok kemas2 padang asrama. bukan selalu. last pun time dgn platun. tapi better buat dgn form sndr lah kan. bukan as-sobiah, tapi lebih rasa kesatuan hati. ok, mybe best sbb x yah pegi hafazan hr tu. hehehe . ptg tu pulak dapat main2 mcm kanak2 ribena. form lain tgk mcm jeles je. keh3. aku pulak dilayan special cket. sbb aku nk pindah kan. rasa terharu tu ada jugak, ble last2 mcm ni bru org nk hargai dan sedar kehadiran kte. btul lah ckp mak aku, tiap org tunjuk kasih sayang dgn cara yg berbeza. mcm tu jugak ngn kengkawan.

    tak tegur or tak rapat x bermakna x sayang, kan?

    malam tu hafazan mcm biasa. pagi esok tu pulak ad kelas bahasa arab kat bilik menyusarat yg serius cool. pagi2 dah duduk bilik aircond. mmg mantap lah. haha. kteorg tgk citer kartun arab, tajuk kucing sesat. comel sangat kucing tu.dan aku sememangnya mengalirkan air mata even x smpt khatam pun citer tu. rupa2nya shbt pun tgk citer tu. tapi depa tgk kat lobi. haha, kuar2 tu byk pulak miau2. keh3. lepas tu ad pengurusan diri. Time tu mmg panas giler la. dah la group aku still kne wat kat padang. mmg mcm pening2 lalat lah. non stop smpai pukul 11 pulak tu ! dah tu kene sabar pulak menghalau shbt dr kantin shibah. hampeh. pastu Ustaz Syahid ngn Ustaz Khairul Amali pulak bg tazkirah kat surau. kali ni mmg aku betul2 dengar, msuk telinga kiri dan kana dan kesannya smpai hati. Lepas ni mne boleh dgr dah kan? sure aku akn rindu gila2 kat Ustaz Syahid. Huhuhu.

    Lepastu bru lah siap2 nk balik, teman Athirah ngn Farina. Bas durg kul 2 ptg. pastu ad geng budak2 balik KL; Pica, Liyana Hakimah, Atikah, dan disusuli dengan Haziyah ngn Syazni. Bas durg lagi awal, pukul 1.45 ptg. Aku?

    Bas pukul 4 ptg. 

    Haha. last2 lepas mengiringi durg aku menapak kat surau sambil baring2. mujur ad gak org tmn msg. 30 minit sebelum pukul 4 ptg aku dh tunggu kat luar. takut tertinggal bas mcm hari tu pulak. huhu. Kali ni kene duduk ngn seorg perempuan, tapi dye x friendly pun. aku malas, diam je lah. dlm bas aku asyek usha 2 psg laki bini kat sblh aku. opss, kantoi pulak. hahaha. durg wat ape? tett. tak mau citer.

    sekian sahaja.




    p/s: ni gambar time jamuan halaqah 11/10/2011. Makan Char Kuew Tiau, air laici, kek chocolate buatan Syazni, coklat Cadbulary pemberian Syahiidah, pastu Syazni beli air gas 2 botol . Kenyang giler. Banyak pic yg kitaorg tangkap n posing sakan, tapi ad 2 ni je yg aku jmpe dlm mukabuku Ibah. hehe. mmg Sweetest memory :)

    Labels: ,