Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Part 2 : Langkawi Trip
  • Part 1 : Langkawi Trip
  • tolong parents. ape class ?
  • Sekadar Pekongsian :)
  • Tips : Planning
  • Buat Abang Tersayang...
  • Budak-budak tak reti membaca?
  • Mistakes.
  • Wordless Thursday
  • Good night.

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Rasa Sakit bila Disakiti

    Assalamualaikum :)

    aku x berapa larat hari ni sebenarnya. tido pun dah pukul 5.30 pg, bgun pulak nk dekat2 pukul 7 pg. hadoii, ape lah nk jd dgn anak dara ni kan. ble nk buat transformasi diri ni. tak ingat ke mak ayh kat kampung tu? kenapa, kenapa???? <---- jd drama pulak. damn. mmg aku gila =.="" azam aku x nk tido lmbt smpai 5.30 pg dah. pukul 3 tkpe. ehh, boleh pulakk. hentam sajelah labuuu...

    tapi takpelah, pgi td sebelum tido aku pksa org bgun tido. HAHA. sape lg kalau bukan calon SPM 2011 tuhh. mmg aku pksa dye bgun pun. pstu aku pulak yg tido. bgus kan? heee. semalam pun ade sikit terasa hati dgn dye. tapi... alangkan lidah, lagi tergigit..apa pula, suami isteri... (sila nyanyi tone lagu P.Ramli) ehh, silap lirik. buang yg keruh, ambil yg jernih, bru teguh peribadi..hah, bru betul. kui3 alah bisa tegal biasalah. mmg sllu slh fhm dgn dye. tp dah mintak maaf kn, aku pun bkn boleh gadoh lama2. merana hidup >.<

    Whats plan for today ? Hari ni aku hantar tok balik kampung. Lepas tu aku smbung tido sampai lah ke petang. bangun2 legalah sikit sakit kepala. mata aku ni pun,, hmmm. hopefully akan okay dalam seminggu ni. Huhuhu. Kak ngah n abg lan balik rumah hari ni. Bilik durg yg aku menumpang tu dah kemas, juz ade buku2 lama nk recycle. taktau lah aku nk cmpk mana. Haii, malam ni tido merempat lah aku =.=""

    Apa rasanya bila disakiti? Kadang2 aku ni rasa bodoh gak. Takut kehilangan orang yang aku sayang. Thats y aku rasa aku sllu membodohkan diri sndr. Walaupun aku sentiasa disakiti, tapi aku sntiasa nk jugak bersama mereka. Aku pun tak faham. Macam lah dkt dlm dunia ni tak ade org lain. Yg aku sibuk2 nk durg tu apesal kan? Hmmm. Hati aku jugak yg sakit sbb deme.

    Aku tahu sebenarnya aku lupa. Lupa yg Allah dah janji. Kalau benda tu mmg utk aku, sesult mana pun jalan, sehebat mana pun rintangan, ianya tetap akn menjadi milik aku. Kalau benda tu bukan untuk aku, senang mana pun, usaha byk mana pun , mmg ianya bukan tercipta untuk aku. Sekarang ni aku hanya mampu berdoa agar aku kuat nk hadapi, dan aku doa yg "dia" mmg milik aku. Aminnnn.

    Labels: ,