Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Part 1 : Langkawi Trip
  • tolong parents. ape class ?
  • Sekadar Pekongsian :)
  • Tips : Planning
  • Buat Abang Tersayang...
  • Budak-budak tak reti membaca?
  • Mistakes.
  • Wordless Thursday
  • Good night.
  • Hari Cuti

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Part 2 : Langkawi Trip

    Hallo :)

    lepas sesi bagi makan ikan bersama abg sham, kitaorg pun pegi naik bot. sesi seterusnya pegi gua buaya . ehh, gua ke ? ntahh . haha. tapi mmg xde buaya kat situ. ada kera je banyak. heeee. selain drpd kteorg , terserempak gak ngn bot2 lain. but honestly, kitaorg jmpe mat2 saleh ngn mat2 arab je bersama minah2 mereka. ewahh2, sesuka hati aku je. heee. dalam dye cantik meyh ^^






    subhanallah, mmg cantik :) tambah2 ade kat tgah2 lautan. mmg enjoy habis. tgk brung helang dpn2 mata. ishh3, comel rupanya. HAHA. cptaan Allah mmg cantik kan ? :) time kat tanjung rhu tu hnset aku asyek bunyi je. msg dr thailand. HAHA.  <--fake punya gelak.

    pastu, ape lagi .. pegi mandi pantai dan usha org england . heeee.




    lepas habis mandi dan snap2 gambar maka berakhirlah mangrove kami. tak tukar baju tau. HAHA. kteorg terus pecut pegi makan kat restoran Jamilah. bestt, banyak lauk ^^ heee. pastu pegi makan mahsuri. hua3. mmg dahsyat . dgn mandi laut trus pegi berjalan . ishh3 .

     serius pemandangan nye sangat memukau. macam dlm poskad gitu.

     cantik siot >.<""

     tiket nak masuk makan mahsuri.

     lakaran si pelukis.
     posing poyo aku . taktau knp suka bwat kaki gedik cmtu :D

     ni telaga mahsuri :)
     ni jiran2 mahsuri. muahaha
     tong padi. heee




    al-fatihah.

    lepastu pegi beras terbakar pulakk.




    so ini lah last kteorg jalan2. penat tauuu. huuuu. esok pagi tu kiteorg pegi idaman suri. mak teringin beli pinggan wal mangkuk. haha. tp beli pisau ngn sudu je. hua3. sbnrnya best, tp aku x tau nk cerita bg best cmne. HAHA. teruk sungguh. tap homestay kitaorg mmg best :D



    okay, sampai sini saja. aku pun dah x larat . adios amigos :)

    Labels: ,