Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Cerita Hari Isnin
  • KASEH di Gua Tempurung
  • Tentang Cinta
  • Coming Back
  • 10 Things
  • Penat tapi BERMAKNA !
  • Off to camping ~
  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah
  • Wordless Thursday

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    The Presents That Wonderful

    Assalamualaikum :)

    It was a very wonderful time when you got presents right? Especially when  the presents was given by the people that you love. Although it is a very simple thing or just a wish, it must be a very very very great present to you ^^ So same with me. I've got a little presents on this month, but its really mean to me ^^

    Disebabkan 24 Disember 2011 tu birthday aku, jd adalah jugak hadiah yg aku dapat kan. Walaupun x banyak mcm korang, tp aku tetap hargainya. Err, lagi pun maybe sebab aku ni jenis x pndai jaga barang, tu yg org x bg hadiah tu. kih3

    First sekali, mestilah ucapan2 tahniah dan happy birthday dr kawan2 dan keluarga. Tak kisah sama ada face to face, msg or dkt facebook skali pun. Ermm, dekat YM Zuhaidah sorang je yg wish. Hehe. Terima kasih la banyak2 sbb sudi ingat bufday aku yg mmg senang nk igt. Hehehe.

    Hadiah yg pertama aku dapat ialah topup celcom RM10 dari Kak Ngah sebaik sahaja aku otw nak balik rumah Adilah kat Changlun. Special thnks sbb aku pun x pyh susah2 nk pegi kluar topup . Hik3. Lepas tu aku pegi jumpa Kak Afifah dekat Sg Nibong, Penang. Buat pertama kali lah aku jumpa dia, she's a very sweet girl. Kecik molek je orang nya. Dia belanja aku makan dekat the Chicken Rice Shop, lepas tu, before dia hantar aku balik dekat jeti, dia bg a slice of Tiramisu from Secret Recipe. Thanks ya akak ^^
      

    Actually Kak Fifah suruh makan dalam bas je, tapi aku segan la pulokk. So lepas sampai Ipoh, simpan dalam peti ais jap, baru lah aku makan senyap2 dlm bilik. Hehehe. First timela mkn Tiramisu, not so bad. Teringin nk mkn cheese cake pulak. Hik3.

    Actually aku balik2 rumah je malam tu, mak suapkan aku Pizza. tak tahu lah jenis ape, tapi okay lah tu kan. Aku pun dah lama x makan pizza. Ehh2, x la lama sangat pun. Hahaha. On 25 December, aku pegi kenduri kat Semanggol pulak. Kat situ jumpa dengan Pakcik Shahrul Nizam aku tuhh. Xdelah sembang sangat pun dgn dia, adalah smpai aku sempat melahap cendol je, yg lain x pun. Haha. Dia pun bg hadiah jugak kat aku.


    Mula2 aku tengok tajuk buku tu, I was like... errr, tergelak ? Yelahh, maybe sebab aku ni nakal kot kan. Tu yang dia bagi buku tuhh. Huk huk. "Mak , Abah, Redailah Anakmu...." ehem2, sticker ustaz azhar tu bukannya free gift tau yg tiba2 menempek dekat situ. Itu pakcik selit2kan dekat dlm buku tu. Patut lah aku tengok plastik tu mcm dah terbukak sikit, ingat kan kne gigit ke ape. Hak3. Dekat belakang tu ade lah pkcik conteng sikit2. Maklumlah, pakcik aku tu berseni sikit orangnya.


    Jangan pelik sebab dia panggil aku Little Faa @ Budak Kecik. Dia memang cenggitu. Perasan besar, *okay dia mmg besar* tapi perangai lebih kurang aku je. Tak matured mana pun. Poyo je lebih. HAHA. Aku mintak MP3 sebenarnya dekat dia, tapi tak tahulah mcm mana dia boleh dengar BUKU. Tapi takpekah, as long benda tu bermanfaat kan. Thanks la bebanyak ye budak besar ^^

    Next . Aku pegi GM dengan mak dan kak lang. Tujuan asal nya nak beli baju untuk kenduri Kak Long nanti, tapi tiba2 aku menggatal, terberkenan kan satu kain ni warna hitam. So mak pun izin kan aku beli. hehehe. She said, itu hadiah pmr untuk aku :) Malam tu aku, abah, mak ngn kak lang pegi keluar makan dekat Restoran Juara.


    Okayy, ni pulak hadiah yang aku dapat tadi. Credit to Kak Long. First time lah aku dapat hadiah perfume. Bau dia pun so nice. Jasmin x silap aku. Dari Body Shop lagi. Hahaha. Kak Long pun cakap, bertuah btul aku kecik2 dah boleh pakai jenama Body Shop. Okay, zaman dah berubah, dunia dah maju, dan aku masih lagi kuno k. Sekian.

    Lepas makan Tutti Frutti ngn Kak Long tadi, Makcik Thohiroh belanja makan pulak dekat Resotoran Kayu Manis. We had a very fine dinner. Tersangat kenyang sbb aku pun dah lama x makan banyak. Balik tu pulak makcik thohiroh tapau Dinner Plate KFC untuk aku. Okayy, gemuk aku hari ni. Huhuhuk.

    So ini jelah presents yang aku dapat tahun ni bersempena bithday aku dan kejayaan aku. Yang lain-lain tak tau lah lagi. Ada yang bg teddy bear tp sebab aku x jumpa dia lagi jd aku x boleh la nk tuntut hadiah tu. Tunggu nanti lah, pastu nnti aku tangkap pic teddy bear tu pulak k .

    Di kesempatan ni aku nak mintak maaf dekat Kak Lang aku sebab berebut kamera dengan dia. Aku bukan taknak bg dia tengok gambar tu, cuma aku segan . Kalau nk tengok picture apa yg aku ambik tadi, tengok lah gmbr2 kat atas tu (kecuali kek tiramisu). Kamera tak rosak kan ? hopefully tak lah. Huk3 . Sorry ya, bukan saja2. Maaf la ye, esok faathimah beli hadiah kat kak lang. Huk3