Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • The Presents That Wonderful
  • Cerita Hari Isnin
  • KASEH di Gua Tempurung
  • Tentang Cinta
  • Coming Back
  • 10 Things
  • Penat tapi BERMAKNA !
  • Off to camping ~
  • Perkataan Lazim Si Kaum Hawa
  • Planning Cuti Sekolah

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Chillin Out at JJ

    Semalam, dalam pukul 11.30 pg aku pegi keluar JJ dengan budak2 SRAH dulu. Sepatutnya 6 org yg pegi, tapi tiba2 jadi 3 org pulak. Tinggal aku, Nurul dengan Pika. Fai, Aimi ngn Aini tak dapat pegi sebab alasan2 yang tertentu. Tapi tak kisah sangat pun, enjoy jelah kan. Lagipun aku mmg dah lama x kluar hangout :D


    Cik Pika dan Cik Nurul.

    Sampai2 sana, sebenarnya kitaorg decide nk pegi tengok wayang. Tapi disebabkan aku just boleh duduk sana sampai pukul 3, maka kitaorg pun ubah planning pegi main bowling dulu. Mula2 mcm boring jugak kan. Aku ni pun bukan terror main. Asyik ke longkang je, benci betul. HAHA. 

    Aksi seronok sebab strike. Lalala~

    tolong jangan cakap apa2 bila CIk Nurul main bowling pakai baju kurung. Auwwww

    Lepas pegi main bowling, kitaorg decide nak pegi karaoke kejap. Kitaorg ambik bilik medium je, RM15 sejam ; ditanggung sepenuhnya ole Cik Nurul kita. Haha. Aku pun dah lama tak nyanyi. Nasib suara sedap, kalau x mmg lah pecah habis cermin kat situ.
     
     abaikan muka cemberut aku. Fokus pada Pika okayy. Disebab kan dia ni peminat K-Pop maka kitaorg pun terjangkit sekali. Tak pasal-pasal ternyanyi sekali lagu I want Nobody But You. HAHA.
     


     
    Lepas habis karouk, brulah kitaorg menempek dekat foodcourt sebab perut pun dah lapar. Aku ngn Nurul makan nasi ayam je. Pika pulak x makan, dia minum milo ais je. Isk isk. Lepas tu Pika x join kitaorg dah. Dia balik pukul 3.30 ptg, abang dia ambik. Aku ngn Nurul pulak pegi tengok wayang. Tiba2 terjumpa kakak aku pulak dekat sana, apa lagi. Menumpang lah kitaorg. HAHA. kebetulan kak long pun pegi tengok wayang.


    Sangat terkilan sebab tak ada gambar kitaorg bertiga. Sebab x de sapa yg nk tolong ambilkan gmbr. Tapi layan Darkest Hour mmg best. Best sbb ada terkejut2, lepas tu tiba2 ending nya mcm tergantung. Nurul siap cakap lagi, "Aku nk Darkest Hour 2" HAHA. Ya ya, aku pun nak jugak. Btw, cerita tu best lah jugak untuk dilayan. Takde lah seboring Papa I Love You tu . Hehehehe.

    Apa-apapun keluar dengan Nurul memang best sebab dia tu style selamba sikit orang nya. Dekat sana pun aku ada jumpa budak2 SRAH yg lain. Ada lah kitaorg lepak sekali kejap. Dah jadi mcm "Mini Reunion" pulak. Pastu terjumpa dengan Penghuluwati KMK hari tu. Hik3. Credit to Nurul atas gambar2 yg super awesome. Aku sayang kau <3 HAHA.

    Dah la, aku lapar. Breakfast pun tak lagi walaupun dah tengah hari. HAHA. Adios amigos ^^