Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Tips : Love Long Distance
  • Benarkah Ini Jalan Yang Aku Pilih?
  • Chillin Out at JJ
  • The Presents That Wonderful
  • Cerita Hari Isnin
  • KASEH di Gua Tempurung
  • Tentang Cinta
  • Coming Back
  • 10 Things
  • Penat tapi BERMAKNA !

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Happy Birthday To Her

    Hari ni nak buat short entry . 




    Hari ni birthday kawan aku. Salah seorang kawan terbaik yang pernah aku ada. HAHA. Mula2 ingat nak wish biasa2 je dekat wall FB dia, tapi bila fikir2 balik, sebab dia ni special maka aku pun buatlah satu entry pasal dia. Ekekeke. Korang takde ke? Alolo, siannya. Nanti aku buat k. Tunggu aku free. Kih3.

    HAPPY BIRTHDAY MARYAM ADNAN :)

    Dari kiri : Maryam Adnan dan Suhaibah Adnan

    First time aku kenal dia time form 1, sebab time minggu orientasi tu tak silap aku satu kumpulan dengan dia. Aku tak ingat lah, tapi yang aku tahu semakin hari ukhwah aku makin kuat dengan dia. Chewahh . Hehe. Dia ni ada adik sebaya tau. Tak percaya tengok pic dekat atas. Maryam kakak, Suhaibah tu adik. Hikhik. Maryam lahir 10/1/1996 manakala Ibah pulak 24/12/1996 (sama dengan aku). First time aku jumpa adik beradik lahir sama tahun. 

    She's a really nice person and so sweet. Aku ingat memory last aku dengan dia. Last time aku nangis dekat dia time dekat belakang pintu kelas 3 Ummu Aiman. Aku bagi dia baca surat yang konon-konon nk bg dekat 19 generations tu. Tapi tak bagi pun, malas. Hikhik. Maryam nilah yang pujuk aku. Dia seorang yang sangat memahami aku, mcm Wani RB :)

    Tahun ni dia masih stay MATRI. hopefully dapat jumpa dia satu hari nanti, sebab aku sangat-sangat rindu dekat dia. Dia baik sangat dengan aku, padahal aku ni bukan baik sangat pun. Hahaha. Mak Maryam lah yang tolong hantar aku pegi stesen bas time last day kat MATRI tu. Baik kan dia? Moga Allah merahmatinya selalu :)

    Pstttt Maryam Adnan :

    Thanks sebab sudi jadi sahabat aku. Kau lah yg the best sekali. Moga persahabatan kita diredhaiNya dan kekal hingga ke Syurga. Sayang kau sangat-sangat. Take care , jaga HDA dan doakan aku :)

    Labels: , ,