Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Regret .
  • Davids Diner and Us
  • Hangout before sekolah againn
  • After A Long Rest
  • Balqis Azra 1
  • Tuition, Tuition and Tuition
  • Preparing For Next Year
  • Kematian - Perkara Yang Tak Boleh Dielakkan
  • It Was A Dream. Or It Supposed To Be A Reality?
  • Back To December

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Kuala Lumpur

    Assalamualaikum :)

    Baru berkesempatan utk menulis. Ceh. Bajet busy sangat lah kan. Padahal cuti ni bukan buat apa sangat pun. Macam mmg raya sakan pun ada. Paper 3 pun aku x sentuh lg.. padahal bawak balik buku punyalah beria-ria. Nasirah dah risau sampai call2 aku dah. Ehehe. Rileks benor. Apa nak jadi pun tak tahu  -.-"

    So, I spent almort 5 days at Kuala Lumpur. Lama kan? The whole day hari ahad tu sebenarnya dekat highway. Jam kat sana memang tak hengatttt. First time rasa jam sebegini. Macam nak bersumpah supaya taknak stay kat KL untuk belajar ataupun kahwin. Stress, stress. Lenguh kaki dalam kereta, membuatkan kakak ipar aku drive pegi ikea buat stretching kaki T.T


    First time sebenarnya jejak kaki kat sana. Perghh, perabot dia memang superb lah kan. Kalau aku kaya mmg aku rembat je mcm aku ambil gula2 10 sen kat kedai cina belakang rumah nie. Heww heww. Time awal2 tu, asal nmpk kerusi je duduk. Konon nak test sedap ke tak sbb abg ie kata nk beli kerusi baru. Padahal sebenarnya penat jalan. Haha.

    Ni microwave baru, kak ira beli. Okay, tipu. Action je nie -.-"

    So lepas penat jalan-jalan kat sana baru kitaorang pegi rumah Acu Faridah dekat Serdang. Isnin tu alhamdulillah, aku rajin buat Addmath. Walaupun family Pak Njang ngn Pak Ndak datang kan. Malam tu pegi rumah Pak Njang, makan kuewtiau. Sedap gilos weah. Meleleh air lur ingat balik. So the next day, bila Acu and her family pergi makan durian kat Kuala Pilah, aku keluar dengan Pakcik Nizam aku yg ............... (sila isi tempat kosong)

    Dia dengan kawan dia, Miji ambik aku. Pastu kitaorang lepak2 kat Taman Bukit Jalil. Seronok dok teka-teka negara apa. Aku x sempat nk tgkp gmbr sebab aku kan penyegan. Haha. Lgpun seronok sgt sampai lupa nk snap. Pakcik ada lah snap gmbr Miji tp aku x simpan ponn. Dah la Miji comel. Hew hew. Drop this subject. Lepas makan kat Restoran Murni, bru pegi jumpa toksu. Malam tu jumpa Kak Fifah pulak.. lama x jumpa dia. Makin comel pulak. Hehe.

    Apapn, selamat bertunanglah ye untuk Kak Afifah dan pakcik aku :)

    On the Wednesday, aku pegi beli tiket bas dekat Puduraya, lepak jap kat Masjid Jamek dengan cousin aku. Malam tu tetiba pulak plan jumpa Fatin, bestfriend aku time sekolah rendah dulu. Memang dah lama gila lah tak jumpa dia. Jumpa dia hri tu pun kejap je kat Bangi. Alhamdulillah, masih lg ada kesmpatan utk jumpa kakak manis nie. ^^

    Kami hangout kat Aeon dengan adik-adik perempuan nya.

    Fatin kata warna tudung aku sama dengan benda alah belakang tu. Sofia interframe pun sbb dia pakai warna pink jugak. Heww heww. ni kami dekat Daiso :D



    See, inilah kami yang kian membesar. Okayy, tipu. Aku je yang membesar sebab Fatin mmg kecik tu je dr dulu. HAHA. Gelak guling-guling kejap. Yelah, last kteorang jumpa Sofia tu kecik lagi. Farah (tiada dalam gambar) pun pendek dr aku. Tp sekarang .............. (isi tempat kosong). 

    Even tak bayk sangat pun benda sembang tp puas la sebab dapat luangkan masa bersama even for a while. Seriously rindu nak mati dengan sekolah rendah dulu. Hopefully habis sekolah nnt dapat lah buat reunion. Kecil-kecilan pun jadilah kan? :p Anyway, thanks aten for the sweets moment we shared together ^^

    Bukan senang tau nak cari sahabt yang betul2 ikhlas dalam menerima diri kita; segala kelebihan dan kekurangan diri kita. Kiranya Fatin ni memanglah seorang manusia yang penyabar dengan sikap aku yg dah x mcm rupa manusia. Erk, hiperbola. Tapi, memang sayang gila lah dekat dia. Alamak, dah rindu pulak dekat dia. Hua hua. Nak blek Putrajaya balik jumpa dia T.T 

    Btw, all the SPM candidates, good luck for your trial. Ketahuilah aku dah freedom.

    #Sekian