Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • After A Long Rest
  • Balqis Azra 1
  • Tuition, Tuition and Tuition
  • Preparing For Next Year
  • Kematian - Perkara Yang Tak Boleh Dielakkan
  • It Was A Dream. Or It Supposed To Be A Reality?
  • Back To December
  • Salahkah Menjadi Matang?
  • Entry Bergambar : Lebaran 2012
  • Salam Aidil Fitri

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Hangout before sekolah againn

    Assalamualaikum my dear readers ^^

    So, banyak kawan-kawan aku yang terdiri daripada sekolah kerajaan dah start bersekolah sejak semalam. Cuma budak-budak sekolah aku dan sesetengah sekolah lain (budak teknik) dan budak2 tingkatan 4 je masuk lambat sikit. Haha. Aku kat rumah ape lagi, enjoy la duk sorang2. Semalam orang sekolah, aku dgn kawan aku gi lepak kat JJ. Perghh, sunyi kott. Orang dewasa suma pakat tengok kami.

    "Ehh, budak-budak ni x sekolah ka?" 

    So, mula-mula kitaorang gi melantak dulu sebab masing2 tak makan daripada pagi kan. Pastu, pegi beli tiket wayang. Bantai jelah mana yang nampak best kan. Last-last Jack reacher lah yang paling cepat sekali. Sementara tunggu nk tengok wayang, kitaorang gi jalan-jalan kat tempat game. Aku main game kereta buat kali kedua, pastu main bola keranjang. Chewahhh, bola keranjang la sangat. X sedar diri ni pendek, jenuh nak jengket2. Haha XD

    So, Jack Reacher tak lah boring sangat, okay je. Sometimes funny, tp misteri. Overall bagi aku okay je. Cuma kawan sebelah aku smpai tertido-tido . Maybe penat sangat kan? Takpelah, janji aku bahagia :D Lepas habis tengok wayang tu, kitaorang jalan-jalan lagi. Pusing tempat sama. Time tu dah penuh dah la orang, semua pakat dah balik sekolah , balik daripada tempat kerja.

    Dan sebelum berpisah, kitaorang sempat beli jam sama2 :)


    G-shock tu kawan aku punya, aku curi. Ehh ehh, tak ahh. Mintak dengan seikhlas hati. Haha. Yang oren tu yang beli, sama macam dia punya. Sama warna lah. Kekeke :D Semua ditanggung penuh oleh dia. Good friend right? Rindu sudahh. Insya-Allah jumpa hujung tahun nie, or tahun depan .

    Thanks for the great moments :)