Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Tinggal Kenangan
  • Kuala Lumpur
  • Regret .
  • Davids Diner and Us
  • Hangout before sekolah againn
  • After A Long Rest
  • Balqis Azra 1
  • Tuition, Tuition and Tuition
  • Preparing For Next Year
  • Kematian - Perkara Yang Tak Boleh Dielakkan

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Hangout : Penang

    Assalamualaikum dan selamat pagi :)

    Cuti sekolah kian smpai ke penghujungnya. So fo the first time and forever, aku nak ucapkan selamat kembali ke sekolah kepada sesiapa yg masih bersekolah. Ehehe XD Now aku agak busy sikit memandangkan aku kerja sementara dekat kedai Abang Abu. So far alhamdulillah okay je. Mula2 tu je rasa macam bodoh2, kekok sikit kan. Tapi sekarang ni dah better la :) And Im enjoy with my work..

    Fullstop.

    Hari tu, after habis SPM, aku menghabiskan masa bercuti dekat Penang. Atas bantuan Waze, kami selamat sampai di Malaysia Hotel atas bantuan ikhlas dari Waze. Ahakz. Malaysia Hotel terletak di tengah2 pekan, dan agak sesak sikit. Tapi jangan risau, parking lot telah disediakan khas untuk penginap hotel. Dan majoriti penginap di sini ialah bukan orang Melayu yg membuatkan aku rasa seperti melancong di perantauan T.T


    After check in dan berguling2 kejap, aku, kak intan dgn kak long pun pergi makan dekat kedai mamak yg betul2 berhadapan dgn hotel :) Kat sini banyak mamak dan kedai2 tepi jalan je. Kalau pndai pilih , alhamdulillah okay je :D


    Time ni makan kat kedai mamak ^^





    Yeayyy. Haha. Sambil jalan sambil tangkap gambar . Suka gila gambar dekat dengan pokok krismas tu. Mcm anggun gituu. :D Tapi sebenarnya punyalah menggigil tahap beku sbb aircond dia perghhh ==' Tak terucap. Aku dengan kak long kongsi comforter kot. Hahaha.


    Malam tu bila perut lapar, terus pergi jalan makan dekat Subway dekat2 situ jugak. Jalan kaki je. Lepas makan dah kenyang, kitaorang naik beca. RM15 x silap. Uncle omeyy tu bawak jalan2 , smbil cerita pengalaman dia bawak beca and story psl tempat2 menarik. Mmg terbaik ahh. Rasa heaven gila bila semua org naik kereta motor tetiba kitaorang naik beca . Tu belum lagi naik kereta kuda. Hikhik :3

    For the next dah, breakdast dekat hotel je. Makanan dia boleh la nak telan dr takda apa nak telan kan. Then terus gerak pergi Sunshine Square dekat Kulim jumpa mak angkat Kak Intan. Lepas lepak2 kejap, bru gerak balik kampung. The end..

    So, aku pun nak kena gerak pergi kerja. Bubbye ^^