Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Kuala Lumpur
  • Regret .
  • Davids Diner and Us
  • Hangout before sekolah againn
  • After A Long Rest
  • Balqis Azra 1
  • Tuition, Tuition and Tuition
  • Preparing For Next Year
  • Kematian - Perkara Yang Tak Boleh Dielakkan
  • It Was A Dream. Or It Supposed To Be A Reality?

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Tinggal Kenangan

    Assalamualaikum readers.

    Whats up? Aku dah lama tak ber-blog. Malas nk sentuh blogskin, dgn coding bagai2 tu. Ahhh, menyampah. Aku usha je blog Namee, Yuyu, Fatin Liyana, Nisa Kay. Camtu2 jelah. Ambek tau isu semasa, isu kecantikan semua. Al maklumlah, retis. (Nada berlagak)

    Hai, saya bekas pelajar.

    Yang pastinya, aku dah habis sekolah. Yahuuuuuuu, merdeka ! Padahal sebenarnya dah lama dah merdeka, sungguh ketinggalan zaman :3 Lepas ni takde dah nak pakai baju putih, nak buat perangai budak2 x cukup umur. No more. Tapi buat masa sekarang ni aku takdelah rindu sangat zaman sekolah menengah, sbb aku biasa2 je, xde hot story mcm hampa2. Aku lebih suka zaman sekolah rendah. lebih best, lebih mencabar. Chewahhhh.

    Senang cakap, zaman sekolah menengah ni banyak kontrovesi sikit, and I dont like it even aku sendiri yang cipta kontrovesi tu. Muahahaha. Dan aku pun bukanlah rapat sangat dengan kawan2 aku, biasa2 je, tegur2 cmtu. Atau senang cakap, aku hidup sengsorang je. Bgun pagi sorang2, pegi surau sorng2, blek asrama sorang2, makan kat kantin sorang2. Ate, cmne tuh? Haha =='

    Tapi adalah jugak certain2 orang yg aku close, yg boleh share2 story, hu ha hu ha sama2 (: Aku masih manusia biasa dan bukan dua alam. #HarapMaklum



    Tapi kawan-kawan aku ni pun perangai boleh tahan. Senget-senget jugak, tak lah lurus mana ponnn. Tapi senget-senget yang masih kekal dekat atas jalanNya lah kan (: I mean tak lah nak lagha-lagha sangat. Muahaha.

    Btw, lepas ni xde dah nak citer2 pasal sekolah. Semuanya tinggal kenangan je. But I didnt care it. Perjalanan masih jauh dan banyak benda lagi yang kita perlu fokus dalam dunia ni (: Life must go on. Thats all, no doubt. Aku pun lepas ni dah ada hala tuju aku sendiri. Senang kata, semua ada cita-cita masing, berbeza cara dan gaya tapi matlamat kita tetap sama.

    Berbakti pada agama, bangsa dan negara ^^

    Chill, bye.