Ceritera Si Dia <3
Home Owner Websites Others
Welcome!

Hover the image :)




Tagboard!


Past

  • Salam Aidil Fitri
  • Warkah Buat Blog
  • Happy Birthday To Her
  • Tips : Love Long Distance
  • Benarkah Ini Jalan Yang Aku Pilih?
  • Chillin Out at JJ
  • The Presents That Wonderful
  • Cerita Hari Isnin
  • KASEH di Gua Tempurung
  • Tentang Cinta

  • Credits!

    Basecode: Dilla Eyra
    Some help:   
    Edited by: Little Faa


    Entry Bergambar : Lebaran 2012

    Assalamualaikum :)

    Raya tahun ni raya yang gila-gila. Raya tahun ni raya yang syahdu. Raya tahun ni raya yang banyak menyedarkan aku. Chewahh, ayat poyo semua tu. Tahun ni family aku beraya dekat Ipoh saja, tak jalan mana2 pun memandangkan family kami nie pemalu =.=" Duit raya aku pun tak banyak, tak sampai RM100 pun. Ada sape2 tak nak hulur cukup RM500? Boleh aku shopping kat Ipoh Parade. Hahaha. Demand sungguh.

    Time orang semua pakat raya kat rumah sedara-mara, jiran tetangga, kitaorg punya family pergi beraya kat Teluk Senangin. Alhamdulillah, dah lama tak luang masa bersama. Last hari tu pun time holiday kat Langkawi, tu pun tak cukup sorang. Abg Fitri takde. Jadi ni lah masa kitaorg utk bersama.

    Esoknya pulak, pegi tangkap gmbr kat studio. Nasib lah kan, muka burn sbb main panas pastu tgkp gmbr pulak. Hahaha. Nasib baik lah bedak johnson baby tu mampu untuk menutup kecelaan di muka ini. ngeeeee. Lepas habis tgkp gambar kat studio, lepak dekat Taman D.R Senivasagan pulak !

     mak dan abah. drama king and queen ^^

     adik-beradik sengal.

     K.A.M.I

     From left: Kak long, kak ngah, mak, little Faa and kak lang 

     Kak Ngah dan Abang Lan :)

     Abah with his daughters

    Our hero ^^

    One happy family :D

    Hopefully dapat luangkan masa bersama lagi nanti! Ouhh ya, di kesempatan ini saya sekali lagi ingin memohon maaf dari hujung tudung hingga hujung stokin andai ada membuat salah dan silap. Setiap manusia pasti ada khilaf kan? Sama-sama berubah menjadi insan yg lebih baik. Ameen.